משפחות ממליצות

ענת סולמון 2010

בורכתי!

שמי ענת ואני אמא גאה לילדה מדהימה העונה לשם נויה, שנולדה ביוני 2010.

בפגישתנו הראשונה בשלבים מוקדמים של ההריון … היה חיבור מצויין, והרגשתי את הרצון לנתינה של סיון כמו שלא הרגשתי עם אף אחד אחר.מאז נפגשנו כל כמה שבועות וסיון לימדה אותי לנשום, לדמיין, להרגיש ולהתחבר עוד ועוד פנימה לעוברית המקסימה שגדלה לי בתוך הרחם.

וככל שהתקרב הזמן והפחדים גברו, סמכתי יותר ויותר על סיון שתהיה שם לידי. כמובן שגם את אמא שלי הזמנתי, אבל מי שידעה בברור איך לתמוך בי הייתה סיון.

רציתי לידה טבעית, אז רציתי… אבל מהרגע שהכניסו אותי לחדר הלידה סיון דיברה איתי, הסבירה לי, עזרה לי ברפלקסולוגיה כשהיה צורך ולא עצמה עין לרגע כל הלילה למשך 12 השעות בהן בילינו בחדר הלידה. לבסוף נויה הגיעה בניתוח קיסרי… אבל הדרך לשם היתה בליווי הצמוד והמעולה של סיון. אני מאחלת לכל אישה שתהייה לצידה סיון תומכת צמוד אליה.

 

יעל ואורן שלמון 2010

אושפזתי בשבת בבוקר, בשבוע 32, עם ירידת מים…התקשרתי לסיון לבטל את הפגישה הראשונה שלנו איתה ואמרתי לה שאם היא רוצה, היא יכולה לבוא היום – ישר ללידה.

מזל שעשיתי את זה, ומזל שהיא באה! אחרת הייתי יולדת בחדר ריק. באמת. אפילו לא היה אף אחד שיתפוס את תומר… לא בטוח שאורן המתוק והרגיש שלי היה שורד את הלידה איתי. סיון בפירוש נסכה ביטחון בשנינו. אם סיון לא הייתה איתנו – היינו יולדים פג ללא רופא ילדים בחדר.

בקיצור, היא הסתכלה עלי, ולא על המוניטור. היא ראתה אותי, הקשיבה לי. היא הייתה בדיוק כפי שהיא הצטיירה לנו בהרצאה בה נפגשנו לראשונה: מתוקה, קשובה ונהדרת.

לילך 2009

…תודה על שמצאת את הדרך הנכונה לעזור לי להישאר ממוקדת וחזקה במהלך הצירים. החיזוק, ההכוונה וההבנה מה קורה בכל שלב במהלך הלידה עזרו לי לעבור את זה ולהיות גאה בעצמי וביכולת

חשוב לא פחות היה שבנוכחותך אפשרת לבעלי להתנהל ברוגע, לעזור בדברים חשובים נוספים, ולהגיע לבית החולים בזמן ובלי לחץ.

 

דפנה, רועי ותומא 2013

תומא

 

 

 

 

 

 

 

מחשבה אחת על “משפחות ממליצות

  1. סיוון העבירה לנו קורס הכנה ללידה. בקולה המרגיע היא שפכה בסלון ביתנו שפע של מידע, הסברים ואפשרויות. היא גם סיפרה לנו על הנקה לא ביולוגית ותהליכי אימוץ שעניינו אותנו כזוג אימהות לרכה שבדרך. הרגשנו רגועות ובטוחות בעצמנו ללידה. גם צויידנו בחוברת ובהזמנה לצלצל תמיד אם מתעוררות שאלות. כמובן שבסוף דברים הלכו אחרת לגמרי והלידה הייתה שונה ממה שתכננו אבל גם את האפשרות הזו סיוון הזכירה בקורס.
    תודה על הסבלנות, הידע, הרוגע וההכנה לאירוע הזה שהיום אני יודעת שאי אפשר באמת להתכונן אליו, אבל אפשר להגיע אליו עם ידע והבנה.
    חזרנו הביתה עם אמליה ואנחנו שמחות שפגשנו את סיוון בדרך אליה.
    מוריה וגילי.

כתיבת תגובה